Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно з чинним законодавством, Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо*: 1. товар не був у користуванні та не має слідів використання споживачем: подряпин,затерів, сколів, потертостей, плям, дірок та ін. 2. товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; 3. збережено всі ярлики та заводське маркування; 4. товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості 5. товар пошкоджений, або має ознаки заводського браку (зламана деталь, тощо) Шви від швейних машин не відносяться до браку. ВАЖЛИВО! - - - якщо товар оглянутий, сплачений та забраний додому з відділення Нової Пошти/поштомату - він, вважається належної якості, та поверненню не підлягає. З цього моменту він вважається б/в. Продавець не несе відповідальність за умови приватного користування товаром. Продавець не надає послуги по ремонту товарів, які були придбані в нашому магазині, та які були вже у користуванні. Продавець вправі відмовити покупцеві, якщо той не дотримався цих умов.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.